13 desember 2010

Helgekos!

 Fødselsdagroser fra Fhager mannen ♥ 

Adventsbesøk fra Sverige♥ 


Sosialisering, turer,kos,kjærlighet, grensesetting og lek♥ 


Takk, Ann-Magritt med bloggen RomantiskRetro for denne Awardsen! Det varmer i kulda 

Hun beskriver seg selv slik:
En glad og engasjert mamma til 4 herlige barn! 
Opptatt av vakre ting, gode stemninger, deilig mat, velvære.
Jeg elsker gammel design, rust og patina.
Redesign og nytenkning. 
Interiør og detaljer fulle av historie og sjel. 
Sammen med min kjære mann og mine barn, bor vi i et hus fra 1810.
Det har sjel og varme.



Regler for denne prisen er:

1. Takk den du har mottatt prisen fra.
2. Kopier prismerket til bloggen din.
3. Fortell 3 ting du liker.
4. Send prisen videre til 5 deltagere som du føler fortjener den.

3 ting jeg liker:
Farger!
                     Smil!
                                                Krativitet!

Andre bloggere som er verdig en slik pris og som inspirer meg:



                              Ha en nydelig og solfyllt mandag!
Kram



3 kommentarer:

Brigg sa...

Tuuuusen takk snille du:-) Nå ble jeg glad! Fin dag til deg:-)

Svenngården sa...

Åååå så gøy :D Tusen,tusen takk!! Og tusen takk for fine ord! De varmer en sliten og syk kropp!
Lover å komme sterkt tilbake og takke deg skikkelig på bloggen min når jeg blir bedre!!
Ha en superfin dag :)

an-magritt sa...

Takk vakre du, for fine ord.
Det er KLART du skulle ha awarden.
Elsker jo bloggen din.

Gratulerer med dagen, på etterskudd!

(Ps.. navnet mitt har jeg stavet i alle alle år, så det er så vant til. Men navnet mitt skrives An-Magritt. Jepp, vanskelig. Jeg vet. ;) )

Klemmer i massevis!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...