20 januar 2011

Bourgie by Kartell ♥







Denne fine saken var jeg heldig å få i julegave av mine altfor snille foreldre! (TAAKKKKKK!!!)
Den er nå er min nye favoritt i stua og står opp på min tidligere favoritt arkivskapet.
Den er designet av italieneren  Ferruccio Laviani i 2004 og selges av Kartell. Han har designet masse lamper for Kartell men den mest kjente er nok  taklampen FL/Y. En slik lekkerbit hadde passet perfekt over spisebordet, synd det er lenge til neste jul...










Ha en solfylt torsdag!

6 kommentarer:

Black Feathers sa...

Heisann.
Gratulerer så mye med den vakre lampen. Heldig var du som fikk den til jul ;)
Jeg fikk en til jul jeg også men min er hvit med gull inni skjermen ;)

Ha en strålende flott dag ;)

Cilipus sa...

Fin lampe !

Sukkertøy for øyet sa...

...Den lampa der kan gi hvem som helst hjerte-bank..
Designet er så fantastisk lekkert..
KUL kontrast med arkivskuffene du har plassert den oppå.
ME LIKE

-Ida Susanne

Gollass sa...

Nydelig rett og slett!!
Klem Elin

an-magritt sa...

Den bordlampa ønsker jeg meg også. Og den FLY også. Hm... jeg har bursdag i juli. Tror jeg må ønske meg en FLY da. Hehe. Inspirert av deg!

Anonym sa...

Godt det er jul bare 1 dag i året:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...