08 februar 2011

Tirsdagstema og give away!

Ukas tirsdagstema i Fabriken er "handmade by me". Jeg benytter da sjansen på å ønske dere velkomne til min nystarta salgsblogg! Kramgo er navnet og vil innholde diverse kreasjoner jeg har laget.  


Også en aldri så liten give away!
 Søt liten brosje.  Fin på jakka, puta, lua eller kanskje veska?
 5 meter røde kroklisser!

Rester fra disse tre stoffene, mer en nok til å lage en lignende pute om du vil! 

Reglene er enkle, du kan tilsammen få 3 lodd.

1 lodd: 
Legg igjen en kommentar på dette innlegget (Legg igjen mailadresse om du er anonym)

2 lodd:
Kommentar og bli "Følger" av bloggen min enten via Blogger eller Facebook.

3 lodd:
Kommentar, bli "Følger" og legg inn bilde med link til konkurransen på din blogg/Facebook side.

Trekning 1. mars!

Lykke til

19 kommentarer:

Spire sa...

Hei!
Her har jeg aldri vært før, og øyet liker alt det ser!
Legger meg gjerne til som følger og linker selvfølgelig. :)
3 lodd og krysser fingre og tær..
Hilsen fra
LenaE

Nina sa...

Hei. Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din. Kjempesøt blomst!
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Photo by emma sa...

vilken söt klänning :-)

Kjerstin sa...

Å man! Jeg blir så imponert av deg altså!!!
Love it all! og love u 2!
skal linke deg jeg ;)

Anonym sa...

Du er så flink Ida!

Klem fra Åselill

Unknown sa...

Heisann!
Eg fant veien te deg via ein kommentar på ein aen blogg for eg blei nysgjerrig på det flotte bloggnavnet ditt :o)

Og her blei eg ikkje skuffa nei!
For ein aldeles nydelig blogg du har! La meg sporenstreks te som følger og så har du giveaway som ein finfin ekstrabonus ser eg ;o)

Glede meg te å følga deg videre!

Anne sa...

Nyyydelig blogg vennen!!! Du er så utrolig flink!! <3 Bare jeg kunne få litt av din kreativitet, så hadde jeg vært happy :-) Kjempe glad i deg og savner deg!!
Klemmmer

Therese sa...

legger meg til som følger og skriver en liten komentar, så 2 lodd på meg :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hei!
Tusen takk for koselig hilsen hos meg :)
Nydelig blogg du har, og du tar fine bilder du også! Og massevis av spennende ting du lager!

Jeg er selvfølgelig med på give away! Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen fra Stine

Eli Betten sa...

Hei :) Jeg vil gjerne være med på festlighetene :) Har snust meg gjennom bloggen din nå - her var det mye fint å se på :)

Tar med meg tre lodd Ü
Ha en finfin kveld :D

Eli Ü

Eli Betten sa...

Hei :) Jeg vil gjerne være med på festlighetene :) Har snust meg gjennom bloggen din nå - her var det mye fint å se på :)

Tar med meg tre lodd Ü
Ha en finfin kveld :D

Eli Ü

Made by Ina sa...

Kudde helt i min smak ;)

Marina

Louise sa...

Så fin blogg du har!
Jeg vil gjerne være med på give-awayen din, tar to lodd, kommentar+ følger.

Ha en fin kveld:-)

Lotten sa...

Jag vill gärna vara med i din fina utlottning. 2 lotter till mig, tack!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Hej! Jag skulle hemskt gärna vilja vara med i din utlottning. Med två lotter, kommentar + lägger till mig som följare :)

AttenKattenNoa sa...

Jag är absolut med på din fina utlottning! Lägger mig som följare och länkar med bild från mig så 3 lotter tar jag. Nu håller jag tummarna!

Eirin sa...

Jeg blir gjerne med, to lodd på meg:)

an-magritt sa...

Ojojoj! Nå var det godt at jeg fant veien inn til deg, for denne given hadde gått meg forbi.

3 lodd til meg, venn.

an-magritt sa...

Må visst si 2 lodd til meg jeg, for det er vel ikke så mye for seg å legge inn link på bloggen min. Trekningen er jo i kveld.

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...