31 mars 2011

Nyinnflyttet


Alice var like skuffa som jeg  i morges da vi så det sluddet ute! Vi som hadde tenkt oss ut i solen idag! (Følger aldri med på værmeldingen)  Men da ble det innekos og rydding i steden. 


Ny lykt fra Remake & Recycle kolleksjonen til Indiska.


Ullteppene har forlatt soffan og mitt fantastiske rosa lappeteppe har funnet veien ned fra loftet. Vår store Victoria-station klokke har flyttet inn i stuen.


Denne settekasssen laget jeg for litt over ett år siden. Har ikke klart å finne noe bruksområde til den. Men etter å ha blitt inspirert av Fjeldborg kom den endelig i bruk! 



Utrolig koselig med søte kommentarer og nye følgere! Det setter jeg pris på!
Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

AttenKattenNoa sa...

Men oj vad bra att ha den på bordet! Det ska jag minsann komma ihåg :-)

Datt sa...

Hehehe, ser veeeeldig skuffa ut der på sofakanten ja! :P
Og så nydelig det teppet, og, let's face it, vi trenger slikt en stund enda!

an-magritt sa...

Ooooh! Jeg ELSKER lappeteppet ditt! Selge det?? *Blafrer med øyevippene. Hehe.

Vakre, vakre bilder! Kom i god stemning her. ♥ God fredag til deg, du vakre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...