04 august 2011

Strekk ut en hånd til de sultrammede!




Da jeg så dette bilde av vesle Abdilfatah (2) ble jeg igjen grepet av sorg. 
Det er umulig å la vær å hjelpe! Jeg har startet en innsamling via Røde Kors.
De øker tilgangen på mat og vann i de tørkerammede områdene i Kenya og Somalia. 
Samtidig styrkes det langsiktige arbeidet for å unngå avhengighet av nødhjelp i utsatte områder.
Neste regnperiode er først ventet i oktober i år.
 
Du kan hjelpe.

Klikk på bildet og gi med hjertet! 

 


Mitt mål er 50 000 kr, det er 200 kr fra 250 FB'ere og bloggere. Det burde vi klare!! 
Spre dette videre via Blogg og/eller Facebook.


2 kommentarer:

I en Sving sa...

Så flott iniativ. :)

Skravlehue sa...

Flott ide og initiativ.

Ta en tur innom bloggen min for å delta på blogglotteriet mitt :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...