09 november 2010

Philippe Starck




Tenkte jeg skulle tipse om programmet Designkampen på NRK. Programmet handler om 12 britiske designerspirer som får mulighet til å konkurrere om ett halvtårs praksis hos designeren Phillippe Starck him self! En artig skrue med fantastiske kreasjoner!  Kjenner sikkert igjen noen av disse:







Appelsinpressen Juicy Salif for firmaet Alessi



 Fantastiske stolen  Louis Ghost Chair for KARTELL



 Gun lamp en av flere lamper designet for Flos



 Sist men ikke minst Miss Lacy for Driade 
Denne skulle jeg gjerne hatt :o)




Nå er det venninnelunsj. God suppe og fyr i peisen! Koselig!
Ha en fin tirsdag!


2 kommentarer:

an-magritt sa...

Hei fhager!

Så mange flotte bilder du har i bloggen din! Skikkelig inspirasjon!

Jeg så at du hadde vært inne på siden min, om muligens skrevet noe...? Men det stod at du hadde fjernet det. Jeg ble bare litt nysgjerrig. ;)

Skriv gjerne noe igjen om du vil.

Ha en fin kveld!

Klemmer fra An-Magritt

an-magritt sa...

Og først nå så jeg at du hadde skrevet litt over....

:)

Tusen takk for kommentar!
Jeg legger deg til lista mi. Gleder meg til å følge deg!

KLemmer i massevis!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...